Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

FAN ...FAN ....FAN

Av Marie Åkerlund - 28 mars 2009 09:04

Jag kom hem utan synkorrigering i går oxå :o( . Fast den här gången så är ena ögat opererat och man har gjort en flik i honhinnan.

Jag har tycligen väldigt speciella honhinner och det gjorde att det inte blev et bra lock...så kirurgen avbröt ...IGEN.

Man måste göra en LASEK på mig. En operation som ger samma resultat men innebär starka smärter och en sjukskrivning på en vecka. Sen blir inte synen bra förren om några månader.

Jag vet att det inte var självklart vilken metod dom skulle använda men i efterhand hade jag ju önskat att om valt den på en gång.

Nu känns det ju bara som jag har ett skadat öga. Jag har samma restriktioner och förhållningorder som om allt vore klart . Fast jag har inte dom positiva bitarna. *SUCK*

Nu måste jag ju dessutom vänta i MINST en månad innan dom kan göra den andra operationen, ögat måste ju läka först.

Det här blev ett riktiht deppigt inklägg men det är faktisk så jag kkänner mig.....det är väldigt synd om mg just nu :o)

Nu ska jag dirkck upp kaffet , rasta hundarna och sen ska jag åka in till stan på första ögonkontrollen. Suck igen!!!!!

 
 
Marre

Marre

28 mars 2009 16:35

Fy vad trist,,, Men det kan ju bara bli bättre nu!

Kram

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Annika

Annika

28 mars 2009 20:00

Usch Marie! Lider verkligen med dig! Hoppas det ordnar sig med ögonen, dom är ju rätt viktiga!
Kram

http://www.gazze.se

 
Kärran m jyckar 4

Kärran m jyckar 4

29 mars 2009 00:15

Aj då! Vilket elände! :((( Jag lider med dig!
Vet inte riktigt va jag ska säga... Det ordnar sig - dom är ju ändå otroligt duktiga. Läkarna alltså.

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Petra

Petra

30 mars 2009 14:56

Usch det var inget roligt inlägg. Självklart ska du tycka synd om dig för det är ju synd om dig! Hoppas att det löser sig till slut iaf.

http://www.petrasbc.se.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Åkerlund - 26 maj 2012 17:43

Idag har Bella och jag tävlat i Väsby :o) Jag är riktigt riktigt nöjd med Bella hon gjorde vad hon kunde och skulle i alla fall i hopploppet :o)   Dagen började med hoppklass  och med tanke på att jag fortfarande har problem att springa så gjorde...

Av Marie Åkerlund - 29 april 2012 21:27


     Bilden är kanske inte helt akutell      Bella och jag har sista månaden eller kanske månaderna ( kommer inte riktigt ihåg när det började) fått riktiga problem med platsliggningen.   Jag känner mig tämligen säker på att vi egentligen ...

Av Marie Åkerlund - 12 april 2012 18:02

    Idag har varit en otroligt känslosam och tung dag. Charlie som i sommar skulle ha fyllt 13 år har idag fått somna in för gott. Jag har länge förstått att våran tid tillsamnans varit räknad men själva beslutet och insikten att det var dax, to...

Av Marie Åkerlund - 18 december 2011 21:28

Så här söt var den lilla apan när jag hämtade henne     Det här kommer inte bli ett så positivt inlägg så om du känner dig lite nere ....sluta läs här!   Det började i lördags morse , eftersom vi jobbar 5 timmar utan att jag kan rasta mina ...

Av Marie Åkerlund - 26 november 2011 21:22

Förra helgen gick Bella och jag hennes MH. Det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Bella har reagerat en hel dle på skott och jag har upplevt henne rätt harig.....he he med facit i hand var det för mattes skull väldigt bra att vi gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards