Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Marie Åkerlund - 14 mars 2009 20:17

Vilken härlig dag :o)

kul banor, mycket snabbt gick det på tävlingen (Tack fagersta!!) och många bra resultat kunde vi åka hem med.

Vi börjar med Diva och mina resultat :o)

Ett agilitylopp med 43 starter och 27 diskade ekipage....vi VANN!!!!! med pinne.  Andra agilityloppet hade oxå 43 starter och 33 diskade. Diva gjorde ett jättefint lopp och Diva och jag hade den snabbaste tiden men vi hade två rivningar och fick 10 hinderfel. Vi slutade som 7:a.

Tomas med Lakritz gjorde ett nollat agilitylopp och kom tvåa med pinne och uppflyttning till trean. Dom nollade även hopploppet och fick pinne och blev uppflyttade även i den klassen. Stort Grattis!!!

Tomas med Sibbie gjorde ett jättefint hopplopp men tyvärr tyvärr fick dom en rivning och fem fel.

Kjell med Mackan nollade även dom ett agilitylopp och blev uppflyttad till trean.Grattis grattis!!! Den har dom kämpat för och jag är sååå glad för deras skull. Tyvärr såg jag inte loppet eftersom jag var ute och rastade Diva.

Yvonne och Lifa gjorde 2 fina lopp....i agilityn ojade sig hela publiken när lifa tog SISTA hindret från fel håll med disk som följd. Ett fint lopp var det i alla fall. Dom nollade oxå sitt hopplopp men tyvärr räkte inte pinnarna :o(

En kul och produktiv dag!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards