Alla inlägg under april 2010

Av Marie Åkerlund - 27 april 2010 11:56

Äntligen har jag fått vara och hälsa på dom valpar som  jag tjatat så mycket om på sista tiden   

Å precis som jag trodde var dom fantastist härliga, ja helt ljuvliga faktiskt. Jag visste när jag kom att 2 av tikarna varit lite piggare än den tredje tiken. En av dom piggare var den trefärgade. (2 sobla och 1 trf tik). Kan säga att lite bekymrad blev jag av den informationen för jag har verkligen sett Bella som en sobel tjej men jag har ju oxå sagt att jag önskar kullens ADHD-valp.

     

Kan inte säga att jag märkte under den tiden jag var där någon större skillnad på dom 2 sobla tikarna däremot så gjorde den trefärgade tiken rätt snart ett lite mer "PÅ" intryck. Hon bokstavligen klättrade på mig för att komma upp i ansiktet. Faktiskt väldigt lik Diva som liten . Jag känner mig i alla fall jättenöjd på väg hem. Jag kommer att bli helt nöjd med både Sobel och trefärgad tik. Vilken det blir kommer jag att veta kvällen innan jag åker ner

Lite fler bilder från helgen


  Älmer söt som socker.... :O)

   

Älinora, ser ut som en liten docka...men jag lovar hon hade vassa tänder o klor

    Yvonne med busande valpar kring fötterna     Undersöker omgivningen noggrant .....här brukar det ligga mycket gott :o)

   

Ja vad säger man....!? ...inte mycket att tillägga

 

En lika söt trefärgad kille

 

Älmer bestiger trappan

   

Föremålsintresse...     Matdags...   Ingen som vill leka med mig ?!?   Godissök i köket.   Mer godissök i köket  

Man får visst inte vara ifred någon stans :o)


Tack Yvonne för din gästfrihet, sällskap och inte minst den goda maten och fikat, eller The i alla fall :o)

Alltid lika roligt att träffa dig!! 

Av Marie Åkerlund - 23 april 2010 23:10

Eftersom jag väntar på valp är jag helt valpsjuk och lägger in lite bilder på Diva och Charlie som valpar

             

Första bilden på Diva

   

Här kan hon va 5-6 veckor tillsammans med sin brorsa

3-4 månader ´med äkta "Gemdales-öron" :o)  

4 månader med paraboler till öron men dom vippar i alla fall :o) troligtvis med tyngder ;o)

  

 Challe och Diva försöker äta upp varandra....

  

Hemmabus....

Bilder på Charlie som valp kommer förhoppningsvis imorgon, hittade "kort" på Charlie som valp igår när jag flyttade mitt kontor. Ni vet sådana där som inte är digitala *läs uråldriga* . Förhoppningsvis hinner jag scanna in dom i helgen. Kan säga att han var hur söt som helst när han var valp. Man blir nästan tårögd. Kompletterar så fort jag hinner :o)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards