Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Dax för utmaning igen

Av Marie Åkerlund - 8 mars 2009 10:16

Har blivit utmanad av Kärran 

• Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer, o berätta det för dom.

• Varje svar måste börja med bokstaven i ditt namn.

• Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.

• Om personen som utmanade dig, har ett namn som börjar med samma ord (borde väl ändå vara bokstav. min komm.) som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

• Du får heller inte skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar.

Lycka till!


1. Ditt namn: (Ehh.. Man fick ju inte skriva sitt eget namn som svar..?) Marie

2. Ord med fyra bokstäver: Mima

3. Flicknamn: Marit

4. Pojknamn: Mats

5. Yrke: Mattant ..dom kommer man ju ihåg på gott och ont

6. Färg: Marinblått

7. Klädesplagg: Mössa-används mycket sällan men börjar på M

8. Mat: Majs

9. Sak som finns i badrum: Mjukmedel( om man har tvättmaskinen i badrummet alltså)

10. Stad/plats: Motala , har aldrig varit där och längtar heller inte dit men det börjar på M

11. Orsak att vara sen: Magont ;o)

12. Något man skriker: "Masa dig hit" uttryck som används flitigt till lösa hundar i skogen

13. Film: Mamma Mia....mycket bra

14. Något man dricker: Mai-tai ..hihi har nog aldrig druckit den drinken men skulle gärna prova, låter gott

15. Band: Madonna...nä hon är inget band men hon har säkert ett.. 

16. Djur: Mus

17. Gatunamn: Malmskillnadsgatan...sorry det var faktiskt den första gatan jag kom på.....brukar inte vara där *S*

18. Bil: Mercedes

19. Sång: Mors lilla Olle

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Maraton, där brukar dom ju vara rätt många


Avstår från att skicka vidare eftersom många redan har den på sina bloggar.

 
 
Kärran

Kärran

9 mars 2009 00:05

Haha! Bra jobbat! Jag gillade speciellt dina svar på nr 12 o 17. :) Och din fina "undanflykt" på Madonna.
Duktig flicka!

Hörru! Märkte du att jag inte kom i tisdags? Fast du skulle kanske blivit mer förvånad om jag hade varit där.. ;)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Åkerlund - 26 maj 2012 17:43

Idag har Bella och jag tävlat i Väsby :o) Jag är riktigt riktigt nöjd med Bella hon gjorde vad hon kunde och skulle i alla fall i hopploppet :o)   Dagen började med hoppklass  och med tanke på att jag fortfarande har problem att springa så gjorde...

Av Marie Åkerlund - 29 april 2012 21:27


     Bilden är kanske inte helt akutell      Bella och jag har sista månaden eller kanske månaderna ( kommer inte riktigt ihåg när det började) fått riktiga problem med platsliggningen.   Jag känner mig tämligen säker på att vi egentligen ...

Av Marie Åkerlund - 12 april 2012 18:02

    Idag har varit en otroligt känslosam och tung dag. Charlie som i sommar skulle ha fyllt 13 år har idag fått somna in för gott. Jag har länge förstått att våran tid tillsamnans varit räknad men själva beslutet och insikten att det var dax, to...

Av Marie Åkerlund - 18 december 2011 21:28

Så här söt var den lilla apan när jag hämtade henne     Det här kommer inte bli ett så positivt inlägg så om du känner dig lite nere ....sluta läs här!   Det började i lördags morse , eftersom vi jobbar 5 timmar utan att jag kan rasta mina ...

Av Marie Åkerlund - 26 november 2011 21:22

Förra helgen gick Bella och jag hennes MH. Det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Bella har reagerat en hel dle på skott och jag har upplevt henne rätt harig.....he he med facit i hand var det för mattes skull väldigt bra att vi gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards