Direktlänk till inlägg 13 september 2008

C E R T :o) :o) :o)

Av Marie Åkerlund - 13 september 2008 18:33

 Foto: Malin Tångring


Känner mig i det närmsta euforisk :o) Diva och jag har idag på vår 3:e start i hoppklass 3 fått vårt första cert. Det innebär att vi den här säsongen gått från 1 pinne i hoppklass 2 till cert i hoppklass 3. Är fantastiskt stolt över min tjej och ja faktiskt riktigt nöjd med mig själv oxå  :o)


Som extra lax på löken har jag kollat lite på SKK och jag hittar bara ett cert till på korthårig collie och det togs av en finskimporterad tik 2002. ;o) Då var det ju på tiden igen ... ;o)


Det som pratar emot oss ( om man nu ska bry sig om sådant idag :o)) är att vi är fantastiskt ojämna, från riktigt dåliga lopp ( där *host* oftast det är jag som står för de mindre bra bitarna) till riktigt bra lopp som idag. Men har vi gjort det en gång finns det förhoppningsvis potential till att göra det fler, även om det kanske tar ett tag. Meeen jag kan leva läääänge på det här.


Vi tävlade på hemmaklubben, vi har en tvådagarstävling . Idag har vi haft klass 3 och i morgon ska vi ha lagklass. Helt slut efter dagen, vi träffades på klubben 07.15 för att göra iordning det sista före tävlingen. Känner mig nästan färdig för John Blund redan nu :o) .


Tävlingen har flytit på jättebra och allt har gått enligt planen. Även om det bara är klubbens andra officiella tävling (den första hade vi i juli) så har vi en hel del erfarna rävar ibland oss. Vilket naturligtvis är skönt... :o)


 
 
Kärran

Kärran

13 september 2008 19:55

Ville bara säga det igen... GRATTIS!!!!!!!!

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Karin

Karin

13 september 2008 20:04

JÄTTEGRATTIS!!!!!!!!!
Karin & Etza

http://www.etza.dinstudio.se

 
Ingen bild

Marre

13 september 2008 20:14

Även om jag var "ögon" så sneglade jag på loppet!
Kanon Marie..

 
Ingen bild

Malin, Arwen & Éowyn

13 september 2008 22:04

Grattis Marie! Ditt och Divas CERT var helt klart dagens höjdpunkt! Så jäkla härligt :-D

Vi ses imorn

 
Yvonne&Co

Yvonne&Co

13 september 2008 22:26

STORT GRATTIS! Superkul med ert Cert! Jag har aldrig sett dig så fokuserad och superduktig... men varför skriver du att ni är ojämna??? Det är bara att fortsätta i samma stil nu!!! Vi ser fram emot det i laget imorgon. Himla synd att Lifa löper...

http://www.facerase.biz

 
Ingen bild

tina

13 september 2008 23:16

Såååå jädrans snyggt lopp, du ska vara riktigt stolt över vad NI har presterat denna sommar. Och det är ju DIN förtjänst Marie...kraaam , ses i morn

 
Cissi

Cissi

14 september 2008 07:32

JÄTTESTORT GRATTIS!!
Ni är verkligen superduktiga!!

http://www.tripora.se

 
Ingen bild

Louise

14 september 2008 17:43

Det är klart att man alltid missar nått när man är borta! super GRATTIS till er,nu blev det en hel burgare va =)

 
Ingen bild

Nette

15 september 2008 17:44

Ett STORT grattis!
Vilka duktiga grannar vi har!
Nette Nebo och Lisen

 
Ingen bild

Tina med flok, DK

21 september 2008 07:27

WOW - I er bare fantastiske du og Diva. Jeg ved hvor svært det er at springe agility, og endnu sværere at få resultater, så det er bare helt FANTASTISK at du og Diva kan tage CERT! Masser af hilsner fra Tina og Katie (+ Titus) - jeres danske fanklub, som kun er nået til at være glade for ikke at blive disket i klasse 1! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Åkerlund - 26 maj 2012 17:43

Idag har Bella och jag tävlat i Väsby :o) Jag är riktigt riktigt nöjd med Bella hon gjorde vad hon kunde och skulle i alla fall i hopploppet :o)   Dagen började med hoppklass  och med tanke på att jag fortfarande har problem att springa så gjorde...

Av Marie Åkerlund - 29 april 2012 21:27


     Bilden är kanske inte helt akutell      Bella och jag har sista månaden eller kanske månaderna ( kommer inte riktigt ihåg när det började) fått riktiga problem med platsliggningen.   Jag känner mig tämligen säker på att vi egentligen ...

Av Marie Åkerlund - 12 april 2012 18:02

    Idag har varit en otroligt känslosam och tung dag. Charlie som i sommar skulle ha fyllt 13 år har idag fått somna in för gott. Jag har länge förstått att våran tid tillsamnans varit räknad men själva beslutet och insikten att det var dax, to...

Av Marie Åkerlund - 18 december 2011 21:28

Så här söt var den lilla apan när jag hämtade henne     Det här kommer inte bli ett så positivt inlägg så om du känner dig lite nere ....sluta läs här!   Det började i lördags morse , eftersom vi jobbar 5 timmar utan att jag kan rasta mina ...

Av Marie Åkerlund - 26 november 2011 21:22

Förra helgen gick Bella och jag hennes MH. Det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Bella har reagerat en hel dle på skott och jag har upplevt henne rätt harig.....he he med facit i hand var det för mattes skull väldigt bra att vi gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards