Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Agilityhandling när den är som sämst...

Av Marie Åkerlund - 28 april 2008 10:02

 Foto:Marianne Nääs (fd kamrat ;o))

Jaaa ...så här kan det se ut efter att  man gått kurs en hel helg.


Trots bilden så har det varit en fantastiskt givande helg och vi har lärt oss massor. Eller kanske snarare vi har fått mycket nytt att träna på :o)

Kan tillägga att jag var INTE en pigg tjej i morse ....men det kanske var en överflödig kommentar.


 
 
Ingen bild

Marianne D

28 april 2008 13:12

Tala om koncentration, undrar bara var den nedersta handen pekar mot!!?? Håller med om att det var en mycket givande kurs och mycket nytt att tänka på. Nu får vi ta med oss "kunskaperna" till Gävle och köra hårt - hjälp bara några dagar på oss....Lagom till att det har sjunkit in. Själv känner jag mig helt fullmatad med information... och nu ska jag bena ut en sak i taget och lära på nytt...- grundträning....

/Marianne D

 
Marre

Marre

28 april 2008 14:43

Hi,hi hi..

Också helt slut..
Lycka till i kväll!

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Ingen bild

Marre

28 april 2008 16:05

Såg att du har döpt om Yazza!

 
Ingen bild

Marie Å

28 april 2008 16:16

Ha ha ha ..Zassa,Yazza, brassa mandelmassa :o)

 
Ingen bild

tina

30 april 2008 07:07

Visst var helgen toppen, nu tar vi med våra nya kunskaper till sommarens alla tävlingar och kör så det ryker ! ! !
Gävle?? Vad då? Var ligger det? Det var nog meningen att ingen av oss "dubbelbetalare" skulle tävla där hihihi!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Åkerlund - 26 maj 2012 17:43

Idag har Bella och jag tävlat i Väsby :o) Jag är riktigt riktigt nöjd med Bella hon gjorde vad hon kunde och skulle i alla fall i hopploppet :o)   Dagen började med hoppklass  och med tanke på att jag fortfarande har problem att springa så gjorde...

Av Marie Åkerlund - 29 april 2012 21:27


     Bilden är kanske inte helt akutell      Bella och jag har sista månaden eller kanske månaderna ( kommer inte riktigt ihåg när det började) fått riktiga problem med platsliggningen.   Jag känner mig tämligen säker på att vi egentligen ...

Av Marie Åkerlund - 12 april 2012 18:02

    Idag har varit en otroligt känslosam och tung dag. Charlie som i sommar skulle ha fyllt 13 år har idag fått somna in för gott. Jag har länge förstått att våran tid tillsamnans varit räknad men själva beslutet och insikten att det var dax, to...

Av Marie Åkerlund - 18 december 2011 21:28

Så här söt var den lilla apan när jag hämtade henne     Det här kommer inte bli ett så positivt inlägg så om du känner dig lite nere ....sluta läs här!   Det började i lördags morse , eftersom vi jobbar 5 timmar utan att jag kan rasta mina ...

Av Marie Åkerlund - 26 november 2011 21:22

Förra helgen gick Bella och jag hennes MH. Det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Bella har reagerat en hel dle på skott och jag har upplevt henne rätt harig.....he he med facit i hand var det för mattes skull väldigt bra att vi gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards