Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

Skit skit skit.....igen

Av Marie Åkerlund - 6 maj 2008 20:27

 

Igår fick jag nästa tråkiga besked angående min helgplanering. På fredag skulle hela min träningsgrupp åka upp till Kydingeholm och träna för Kenth. Vi skulle sen bo kvar på Kydingeholm och träna själva lördag och söndag.

Allt har varit planerat sen i november och igår fick vi ett mail att Kenth var tvungen att ställa in ....grymt grymt grymt.

Hade lite svårt att gilla läget så jag började ringa runt bland lydnadsinstruktörer för att "chansa" på att dom hade en ledig helg i sin kallender.

Jag ringde bla till Sofie Åkerberg och även om inte hon kunde i helgen så rekommenderade hon en tjej som heter Carina Dahl och där fick vi napp.

Så det kommer att bli en träningsdag på klubben med gemensam grillning efter istället :o) Så lite lydnad blir det den här helgen  i alla fall.

 
 
Cissi och Trissan

Cissi och Trissan

6 maj 2008 21:05

Stackare - förstår precis din besvikelse....
Hoppas ni får den trevlig och lärorik dag i alla fall :-)

http://www.tripora.se

 
Ingen bild

Marre

6 maj 2008 22:15

Yes,, så är det! Vi saknade er...
Bra att du tog tag i saken!
Kram!

 
Ingen bild

Marie

6 maj 2008 22:51

Cissi: Tack... det tror jag vi får, ser faktiskt fram emot att träffa en ny stjärna :o)

 
Ingen bild

Marie

6 maj 2008 22:58

Marre: Japp, när man vill nått får man lite extra krut , eller hur ;o)
Kram

 
Carina

Carina

7 maj 2008 18:42

Ojoj..tråkigt!
En annan fråga nu ang. Gps, har du den där Garmin colorado 300?? Är den bra? Måste man köpa extra kartor till den i så fall? Är den lätt att förstå?

http://wwww.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

7 maj 2008 21:06

Japp det ör en Garmin Colorado , fungerar jättebra , hade täckning mitt i skogen. Men tyvärr måste man köpa till friluftskartan om man vill kunna se vägar stigar och vatten, men är nöjd även om det blev dyrt :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Åkerlund - 26 maj 2012 17:43

Idag har Bella och jag tävlat i Väsby :o) Jag är riktigt riktigt nöjd med Bella hon gjorde vad hon kunde och skulle i alla fall i hopploppet :o)   Dagen började med hoppklass  och med tanke på att jag fortfarande har problem att springa så gjorde...

Av Marie Åkerlund - 29 april 2012 21:27


     Bilden är kanske inte helt akutell      Bella och jag har sista månaden eller kanske månaderna ( kommer inte riktigt ihåg när det började) fått riktiga problem med platsliggningen.   Jag känner mig tämligen säker på att vi egentligen ...

Av Marie Åkerlund - 12 april 2012 18:02

    Idag har varit en otroligt känslosam och tung dag. Charlie som i sommar skulle ha fyllt 13 år har idag fått somna in för gott. Jag har länge förstått att våran tid tillsamnans varit räknad men själva beslutet och insikten att det var dax, to...

Av Marie Åkerlund - 18 december 2011 21:28

Så här söt var den lilla apan när jag hämtade henne     Det här kommer inte bli ett så positivt inlägg så om du känner dig lite nere ....sluta läs här!   Det började i lördags morse , eftersom vi jobbar 5 timmar utan att jag kan rasta mina ...

Av Marie Åkerlund - 26 november 2011 21:22

Förra helgen gick Bella och jag hennes MH. Det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Bella har reagerat en hel dle på skott och jag har upplevt henne rätt harig.....he he med facit i hand var det för mattes skull väldigt bra att vi gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards