Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Marie Åkerlund - 14 maj 2009 23:02

Förra veckn var en arbetskamrat och jag hos en mattleverantör i Emmaboda  och tittade på höstens kollektion och deras nya lokaler.

På schemat stod även Hyttsill på Kosta Boda. En mycket trevlig tillställning :o) Jag fick dessutom prova att blåsa glas.

T.o.m jag kan se att jag ser lite skeptiskt ut......

 

Full koncentration på uppgiften.

 

Det börjar likna något......

 

STOLT över resultatet...övriga deltagare hade faktiskt blåst upp rena barbapappa eller liknande. Fick till och med beröm av "mästaren"


Kul hade vi i alla fall och representanter från besökande företag bjöd verkligen på sig själva :o) finns bildbevis men väljer att inte lägga in det på bloggen *S*


Ikväll har vi varit på klubben och lyssnat på ett föredrag av Ulrika Wall från DTBK om tävlingsförberedelser och belöning.

Otroligt givande...jag fick väldigt mycket "input" och nya teorier att testa.

Specielt när det gäller uthållighetsträning ...som är vår absoluta akilishäl.

Dessutom var Ulrika en väldigt unerhållande föredragshållare som hela tiden bjöd på sig själv och satte fokus på både sina egna och  andras "missöden"

Kvällen bjöd på VÄLDIGT många generade skratt ....

Själv har jag redan börjat planera min träning.....Har ni???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards