Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Lite ledsen och besviken...

Av Marie Åkerlund - 30 oktober 2009 22:24

  


Den som känner mig vet att när jag väl bestämt mig för något så vill jag att det ska ske.......NU!!!

I onsdags kom jag på att näää fan ..Diva och jag ska testa att tävla nuuuu.

Hon har varit jätteduktig med pipet...och i takt med att pipet försvunnit har oxå hennes motivation för momenten ökat markant. Tjoo hooo säger jag!

En mer sansad person hade säkert tänkt, (tanken har slagit mig men inte fastnat) att bra nu joobar vi vidare på det här och befäster hennes sinnesnivå när vi tränar!

Nu är inte jag denna sansade person utan börjar genast kolla i tävlingskalendern och ser att Tyresö har ett tävling på söndag.

Ringer diverse personer för att kolla om jag kan få efteranmäla. Dom jag får prata med är mycket trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående. :o)

Får ett halvt löfte om att det kanske går att ordna eftersom en deltagare avanmält men jag vet att dom har många anmälningar. Vi kommer överens om att jag ska ringa för besked på fredag eftermiddag.

Tvingar upp Annica R Glad till klubben för att träna platsliggning med mig.idag på lunchen. Pratar sen med min vän, granne och bundsförvant, Nette om att jag gärna ser att hon följer med mig på söndag som moraliskt stöd.

Besvikelsen är stor när jag sen får svaret att helst inte, men du kan ju alltid komma ifall någon inte dyker upp.

Ja hur gör jag nu...

Vi åker.... Jag kommer att åka och träna på Tyresö imorgon , sen åker vi dit på vinst och förlust på söndag. Får vi inte tävla så passar vi på att kolla dom andra i trean för att se hur det ser ut och hur det bedöms.

Hoppas självklart att dom ska ha svårare att säga nej när jag väl är där Cool

Vi får se hur det går, fortsättning följer!!!

 
 
Annika

Annika

31 oktober 2009 14:57

Du ska nog inte se ut som apan utan koppla på charmen så går det säkert fint imorgon!;0)
Lycka till!! Håller tummarna för er!!!

http://www.gazze.se

 
Marre

Marre

31 oktober 2009 15:52

Hoppas det går bra!

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Kärran (nykläckt lydnadsnörd ;))

Kärran (nykläckt lydnadsnörd ;))

31 oktober 2009 16:57

Vi håller också alla tummar o tassar som finns tillgängliga!

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Katarina

Katarina

31 oktober 2009 20:26

Helt rätt Marie! Att inte fler hakar på denna förträffliga metod att anmäla så fort något går bra! Visst finns chansen att man "gör bort sig", eller iaf blir väldigt besviken, men nog sjutton sätter man fart att träna iaf :)
Hoppas ni kommer med imorgon!

http://lazyochzero.dinstudio.se

 
Ingen bild

Catherine

1 november 2009 19:20

Lycka till idag..!
Aha va det därför du hade ringt, såg det så sent igår kväll och idag hade vi fullt upp innan vi åkte till träningen kl 12.30 Vi va bara jag och Lidia sen bar det iväg till Dtbk för skott och spår. Kryssar tassar och klor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Åkerlund - 26 maj 2012 17:43

Idag har Bella och jag tävlat i Väsby :o) Jag är riktigt riktigt nöjd med Bella hon gjorde vad hon kunde och skulle i alla fall i hopploppet :o)   Dagen började med hoppklass  och med tanke på att jag fortfarande har problem att springa så gjorde...

Av Marie Åkerlund - 29 april 2012 21:27


     Bilden är kanske inte helt akutell      Bella och jag har sista månaden eller kanske månaderna ( kommer inte riktigt ihåg när det började) fått riktiga problem med platsliggningen.   Jag känner mig tämligen säker på att vi egentligen ...

Av Marie Åkerlund - 12 april 2012 18:02

    Idag har varit en otroligt känslosam och tung dag. Charlie som i sommar skulle ha fyllt 13 år har idag fått somna in för gott. Jag har länge förstått att våran tid tillsamnans varit räknad men själva beslutet och insikten att det var dax, to...

Av Marie Åkerlund - 18 december 2011 21:28

Så här söt var den lilla apan när jag hämtade henne     Det här kommer inte bli ett så positivt inlägg så om du känner dig lite nere ....sluta läs här!   Det började i lördags morse , eftersom vi jobbar 5 timmar utan att jag kan rasta mina ...

Av Marie Åkerlund - 26 november 2011 21:22

Förra helgen gick Bella och jag hennes MH. Det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Bella har reagerat en hel dle på skott och jag har upplevt henne rätt harig.....he he med facit i hand var det för mattes skull väldigt bra att vi gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards