Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Marie Åkerlund - 16 juli 2008 09:46

 

Hemma igen efter 2 dagars dans i Malung. Det har verkligen varit kul att dansa igen, även om det var minst 3-4 år sen så var det precis som att "cykla".

Jag gillar inte att tälta så Sussie ( mitt resesällskap) lånade en Cheva-van av sitt "ex" där sätena togs bort och vi la in en stor luftmadrass :o) det var bara att kasta in duntäcket och packningen :o)

För att vara campingliv s måste jag säga att det var jättebekvämt, sov som en stock och ingenting blev blött :o). Enda nackdelen var att jag har nog aldrig "tappat bort" så mycket saker .....herrejösses vad jag har letat efter nycklar, plånbok, strumpor , skor , plånbok, plånbok och plånbok *S* lovar att man önskade att det inte bara var telefonen man kunde ringa till.

Kul var det i alla fall och till nästa år blir det nog några nätter till......

Nästa semesteretapp blir Värmlandshoppet i Karlstad, å vad jag har sett fram emot det :o), egentligen borde jag packa det sista istället för att sitta här för om en dryg timme sticker vi ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards