Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Marie Åkerlund - 24 februari 2009 21:38

 

Hanna-ett efterlängtat tillskott till släkten.

Jag har två bröder som på barnfronten varit tämligen produktiva, jag har 7 syskonbarn ;o). Nu är det inte så att jag tycker att det är roligare att vara faster till tjejer än till killar men balansen har varit lite dålig *L*

Först kom Carolina sen kom Fredrik, Jesper, Martin, Jonas , Oliver...ni förstår vad jag menar ?! men tillslut kom även Hanna. Äntligen fick man handla lite rosa kläder igen ;o)

Jesper, Jonas o Oliver stolta över lillasyster

 

Kan inte låta bli att lägga in en till bild på Lilla storebror ,Oliver 2 år . Bara för att han är så söt :o)


Kvällens träning

Idag blev Diva och jag kommenderade i dom flesta momenten i klass 3 och faktiskt gick det riktigt bra.Annica ropade oss och även om jag nu belönade dom flesta momenten så känns det inte ljusår ifrån att tävla.

Vi har ju som några kanske redan vet haft en hel del pip , speciellt under kommendering. Det gick riktigt bra idag.... :o)

Ska fortsätta träna så här med belöning när jag blir kommenderad under en tid innan jag börjar ta bort belöning även här.

Sen måste vi bara få till vittringen och fjärren oxå men sen så........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards