Alla inlägg den 26 november 2009

Av Marie Åkerlund - 26 november 2009 21:39

  


Sista tiden har jag varit såååå trötttt!!!! Det finns fler anledningar varför men en är när ska ljuset återvända :o( Det är ju aldrig dagsljus....grått grått o grått. Flera mornar sista tiden har jag inte varit vaken när jag snoozat och med andra ord försovit mig :o(  Fullt möjligt att jag börjar bli gammal ( även om jag inte riktigt vill tro det ...än) men jag har aldrig kännt mig så påverkad av att det aldrig blir ljust. Många brukar säga att november att är den värsta månaden men jag har alltid kännt....ja ja den är väl inte så annorlunda. Tills nu.......nu vill jag ha SNÖ SNÖ SNÖ så det blir lite ljust och friskt. Vintern kan ju faktist vara rätt härlig.

Imorgon ska jag åka på kryssning till Åbo o tänkte först att jag bara skulle gå tidigare från jobbet men nääää jag ska vara LEDIG hela dagen så jag kan ha en riktigt soft morgon , packa i lugn och ro och rasta mina hundar utan stress.

  


Glad åt att vi ska åka till Åbo imorgon... såå kul med glada människor, god mat, party och bara softa :o) :o) Känner att det är precis vad jag behöver....

Sen om jag nu inte skulle vara så utvilad när vi kommer hem :o) så har jag ju söndagen kvar :o) men förhoppningsvis ska den fyllas med träning med mina älskade hundar KyssKyss

Känner att jag ibland är ruskigt dålig på att ta vara på det jag blir glad av och ignorera det som gör mig arg och ledsen ...men det ska banne mig bli ändring på det  


Är oxå oerhört glad åt mina vänner.... ni är bäst! Ofta när allt känns trögt och tråkigt så får man ett sms eller mail som gör en riktigt glad. Tack  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards